KLIDEA CHRÁNÍ NA TŘETÍ

„Lepší tiskovku na okna jsem snad neviděl!“ i taková hodnocení jsme slyšeli od novinářů po skončení produktové tiskové konference na okno Klidea našeho klienta, značky VEKRA, od novinářů. Toho konkrétně zaznělo od Adama Krejčíka z časopisu Můj dům. Zkouška útlumu hluku, odolnost na náraz měkkým břemenem, rozbití skla po úderu palicí či ukázka snadnosti či spíše nesnadnosti vypáčení okenního rámu …toto vše jsme připravili v reálných testech potvrzující kvalitu oken Klidea. Pro komplexnost informací hlukového útlumu, a tudíž zdravého bydlení byl přizván i partner akce, společnost Wienerberger, která postavila i potřebné fragmenty s řádnou izolací pro usazení oken. Přes třicet novinářů získalo komplexní informace o novince mezi provedením oken značky VEKRA a akce bavila jak žurnalisty, tak organizátory.